miercuri, 4 ianuarie 2017

Samui. Koh Samui

Trezirea la 3 dimineata a fost crunta dar oricum nu dormisem prea mult datorita jet-lag-ului. Un dus rapid si am iesit pe usa drept intr-un taxi care ne-a dus cu promptitudine la aeroport. La final ne-a cerut 500BHT. Nu tocmai ieftin dar ce mai conteaza, la banii nostri. Oricum degeaba am incercat sa ii zic pe drum sa dea drumul la aparat, ca nu vorbea boaba de engleza (sau mima bine ca nu).

Thailand random fact: inca nu am gasit nici un loc unde sa NU aiba tacamuri normale (versus China unde nu am gasit nici un loc unde sa aiba tacamuri). Nepotul e fericit. Eu raman la betigase.

Distanta fiind relativ mica, zborul ar fi trebuit sa dureze o ora si cinci minute. Dupa cele doua zboruri din ziua precedenta, acesta se anunta "un galop de sanatate". Nici sa nu apuci sa te plictisesti. Unde mai pui ca Bangkok Air sunt friendly si ne-au dat si mic dejun pentru aceasta distanta.
Dupa nici 40 de minute deja inceapeam procedurile de aterizare, doar ca ce sa vezi? Norii erau cam multi si cam josi si cam prevesteau furtuna. Bai nene, ne-a zgaltait de ne-a sunat apa in cap (mai tare decat ieri), ba chiar a ratat si aterizarea odata. Una peste alta am avut intarziere vreo 20 de minute, pana a reusit sa puna bestia la pamant. M-am tinut tare iar pastilele impotriva raului de avion au ramas in bagaj, asa cum am vrut sa-mi dovedesc ca se poate.

Thailand random fact: taximetristii opresc pe strada in dreptul tau daca te vad turist si te intreba, sau mai degraba insista, sa te duca unde ai tu treaba.

De la aeroport am preferat sa luam un shuttle decat sa dam 800 BHT pe un taxi. La naiba, inseamna 100 de lei totusi. Pe shuttle am dat 340 bahti pentru amandoi si ne-a dus frumos pana in fata hotelului, dupa ce a dropat toti ceilalti pasageri. Era cam ora 8 jumate dimineata si bineinteles ca nu ne puteam astepta la camera libera. Fetele de la receptie vorbeau engleza decat 3, maaaxim 4 cuvinte, dar am inteles totusi ca mai avem de asteptat.

Thailand random fact: Cainii bagabonti sunt chiar grasuti; si multi. Si destul de prietenosi. Una peste alta e cam ca acasa, pe vremuri.

Restul zilei a fost petrecuta cu o plimbare pe plaja, o adapostire de furtuna, un somn de vreo ora si o plimbare de seara. Nimic cu adevarat spectaculos dar ma simt al dracului de bine aici, in ciuda vremii ploioase.

Hiroshima. Clar nu are cum sa iasa rau, nu?
 Double rainbow in the sky
 La aeroport nu era chiar un autobuz ci mai degraba un titicar care sa te duca/aduca la terminal. La caldura de afara, si marimea aeroportului, nici nu-ti trebuia ceva mai mult. Ceea ce-mi aminteste, acest aeroport a fost cel mai dragut pe care l-am vazut pana acum. Cochet si micut, si construit intr-un stil tropical.
 Cel mai mare Tesco pe care l-am vazut pana acum (mai mare decat un Carrefour sau Auchan). Si e in Thailanda. Vis-a-vis de hotel. Esheee
 Pentru ca mai dura pana sa facem check-in-ul, am pierdut vremea prin Tesco. Afara cam ploua, cand mai torential, cand mai burnitat, asa ca nu aveam unde sa gonim oricum
 Today's loot. Fructa aia suspecta este durian. La hotelul de ieri erau afise la intrare cum ca nu ai voie sa fumezi sau sa mananci durian in camera. Pentru ca pute. Macar are un gust interesant. Mirosul in schimb este moartea pasiunii. Big sheet a fost un fel de alga cu peste, o combinatie exploziva. Cico-ul este de fapt un ceai, cu un gust suspect iar batonasele din dreapta nu stiu exact ce sunt dar nu m-au dat pe spate. Restul am lasat si pentru maine, ca m-am oripilat destul pentru o singura zi
 M-am simtit un pic Nathan Drake abordand aceasta punte nu tocmai stabila
 Am vazut-o si pe asta. Nuci de cocos, in copac, irl. Alt item de bucketlist bifat
 Plaja Lamai, adiacenta satului/localitatii cu acelasi nume, unde suntem si noi cazati. Estimez ca are la vreo 3 km lungime, daca nu chiar mai mult. Peste tot erau steaguri de furtuna. In apa doar cativa indrazneti
 In capatul ei cel mai indepartat (de unde stam noi) incep sa apara tot felul de stanci. Totul culmineaza cu un ditai cataroiul unde poti sta la un cico si admira peisajul. Si nu, nu este vorba de cel din imagine
 That's a huge bitch!
 Stanca cu vedere de care ziceam mai sus
 Nici nu am apucat sa-mi beau bine berea lafaindu-mi fundul obosit intr-un puf, cand a inceput sa se prefigureze o furtuna de numa numa. In cateva minute paleta de culori a cerului si a marii s-au schimbat dramatic
 Cand a inceput ploaia efectiva, nu se mai vedea nimic in zare. Si a durat torentiala mai mult de jumatate de ora. Noroc cu terasa din stanga noastra, care ne-a salvat de la saramura. Unde mai pui ca a fost si a naibii de fancy iar noi nu mai aveam cash decat de-o pizza la doi oameni
 Un fel de templu, presupun. Nu stiu exat cine-s baietii astia, dar sigur nu sunt sfanta treime
 Cina e servita. Ca si ieri, mi-am amintit sa fac poza dupa ce incepusem deja sa balotez. Avem pachetele cu creveti, coaste de purcelus cu usturoi si un fel de pui cu ardei si niste verdeata. Uber bune si in total cam 35 de lei. Mi-am notat deja locul
Night time is here. Noapte buna

Start typing and press Enter to search