Motivul pentru
care am vizitat Lisabona a fost pentru ceea ce s-a petrecut in ziua doi, si
anume Info-market-ul. O intalnire bianuala la care participa toti angajatii
King si o buna ocazie pentru a cunoaste colegi din alte studiouri si de a
socializa cu cei pe care ii stii deja.
Dis de dimineata
am fost culesi din spatele hotelului si transportati jumate de oras peste
dealuri si vai catre cea mai noua parte a Lisabonei. Constructia a inceput in
aceasta zona in 98 cu ocazia expozitiei mondiale. Ca atare e zona care arata
cel mai curat/aranjat/modern/cilivizat.
Intr-o sala gen
Polivalenta, am participat pentru cateva ore la workshopuri, masa de pranz,
speechuri si un sneak-preview al campaniei publicitare a Candy Crush Soda Saga.
Care va fi absolut exagerata/epica, pentru un impact maxim.
Apoi am fost
returnati la hotel pentru a ne pregati de masa de seara si balul mascat
aferent. Ca tot vine Halloweenu. Live muzic, mult bahaos si costume care mai de
care, pe malul raului. Unele foarte reusite: Hellboy, Chinezoiaca Steampunk
(extra-draguta) si Mitza, I am looking at you. Si al meu, bineinteles. Later edit: si costumul de The Dude a fost absolut epic!
La un moment dat eram foarte obosit si ma intrebam daca sa mai stau sau nu. Pana a venit un negru, m-a luat de mana si m-a invitat foarte insistent la dans. Am decis foarte clar in acel moment to get the hell out of Dodge!
La un moment dat eram foarte obosit si ma intrebam daca sa mai stau sau nu. Pana a venit un negru, m-a luat de mana si m-a invitat foarte insistent la dans. Am decis foarte clar in acel moment to get the hell out of Dodge!
Ze costumes