duminică, 6 iulie 2014

Barcelona. Fucking finally!

Au trecut 3 ani (lungi), dar iata ca am revenit. Barcelona in sfarsit!

Cand am auzit ca induction-ul se va intampla la Barcelona (celelalte variante fiind Stockholm sau Londra) m-am bucurat extrem. Chiar daca nu fusesem vreodata in Anglia sau Suedia. Barcelona trumps anything.

Gandul doi, trebuie sa facem cumva sa ne prelungim induction-ul pentru Sambata si Duminica! Si am reusit. Am plimbat multe mailuri intre noi si diversele personaje implicate in acest proces si pana la urma ei ne-au gasit camera la hotel si ne-au achizitionat biletul de avion mai devreme, ramanand doar ca noi sa ne platim singuri camera pentru noaptea de Sambata.

Fast forward pana la Barcelona, unde am ajuns la 10.20 azi dimineata.
Pana la hotel puteam lua autobuzul (pana la Placa de Espana) sau un taxi. Cum oricum nu am reusit sa gasim statia de autobuze din aeroport ne-am trecut la taxi. Si nu a fost o idee rea pentru ca ne-a dus la aproximativ 10E de fes. Versus autobuz care oricum nu ne lasa unde aveam noi treaba, la 6E de fes. De 4E dai un ban dar stai in fata. In fata la hotel, unde am fost dropati la nici 20 de minute dupa aterizare.

Hotelul e de cateva stele bune, si foarte curat, aranjat, etc etc. Ne-am drop-at chestiile si am plecat direct in oras pe la 11 si ceva. De unde am revenit acum, in jurul orei 2am, ora de acasa. Nu are rost sa mai zic ca am mers ceva.

Am inceput prin a ma da in tobogan, in Parc Industrial.

Primul tobogan.
Weeeeew! Cel de-al doilea, pe care l-am si folosit.

Amintindu-mi intrucatva orasul de acum 3 ani si avand si o harta+gps pe telefon, a fost in general usor sa ne orientam prin zona.

De la Parc Industrial am coborat spre Placa d'Espana unde era, intamplator, party Harley Davidson. Sau ceva de genul. Cert e ca erau sute daca nu mii de modele de HD si mandri posesori, tarabe care vindeau articole pentru motoristi (doar un exemplu: sapca de piele clasica pe care o poti vedea la Halford in concerte) si multa mancare. Ne-am invartit, am facut poze pe motor si am mancat niste platouri gigant la 10Euro. Apoi am urcat catinel catre Muzeul National de Arta al Cataluniei (MNAC).

Placa d'Espana vazuta de la ultimul etaj al unei foste arene de coride transformata in Mall. La ultimul etaj era si expozitia The Human Body pe care am ratat-o la Bucuresti si la care as cam merge.
 Some Choppers
Neasteptat de confortabil. M-as vedea dand cateva ture cu asa ceva.

De la MNAC am coborat spre port cu destinatia Plaja. Pe drum bajetii si-au achizitionat si shorts de baie caci uitasera sa-si ia de acasa. Odata ajunsi acolo am fost in dezavantaj caci eu aveam slipi dar erau bine mersi in camera. Nu m-am gandit ca vom ajunge azi pana la mare.

Desi am descris in cateva cuvinte aceasta plimbare, ea de fapt a durat de pe la 11 la 17 caci am avut mult de mers, multe poze de facut, opriri de infaptuit si domnisoare de admirat. Daca ar merge netul mai bine as pune si ceva poze, dar nu prea tine cu noi.

Dupa ce baietii s-au imbaiat in noile uniforme am purces catre Sagrada Familia, unde am si ajuns eventual, cu fortele intrucatva secate. Doar eram in miscare de vreo 6 ore, fara sa mai calculam drumul, trezirea de dimineata si asa mai departe.

Like a sir.

Aici a urmat un moment random unde ne-am asezat pe o banca si un nene (a se citi boschetar) a intrat in vorba cu noi. Ca sa scapam de introducerile lui in spaniola i-am zis sa ne lase in pace ca nu stie el roamana cum nu stiu eu spaniola. Se mai insala omul. Caci omul era din Chisinau. Si a purces sa ne povesteasca diverse fapte din viata sa, pret de vreo 15-20 de minute. Eram prea franti ca sa fugim undeva si in plus era si nitel antrenant. Ocazie cu care am aflat ca Boris este un vajnic supravietuitor al inchisorilor din Rusia, Moldova, Romania si Spania, cu 16 ani la activ. Nu are rost sa zic ca despartirea nu ne-a provocat tristete.

Am taiat-o catre casa Batllo si Placa d'Espana. In a carei zona speram sa mai gasesc un restaurant/bodega pe care mi-l aminteam din calatoria trecuta. Dupa alta ora de mers pe jos, am avut imensa placere sa constat ca nu am gresit locatia si ca i-am dus pe vasnicii mei colegi fix la locul faptei, Cerveseria 100 Montaditos. Unde preturile sunt decente si pentru Romania: 1.5E o bere si 1E senvisul. Am baut, am mancat si am ras. Ne-am simtit bine si m-am bucurat ca locul nu s-a inchis sau scumpit. Cu forte ceva mai noi am purces indarat catre hotel. 14 ore de plimbat prin Barcelona si mi se reconfirma ceea ce-mi aminteam de data trecuta, I love this city!

Niste casa Batllo pentru incheiere.

Start typing and press Enter to search